Friday, August 25, 2006

bajki

Bajki
Postanowiłem takie bajki dla dzieci stworzyć i podarować wszystkim rodzicom. Bo ja uwielbiam czytać i opowiadać bajki moim synom. Ale też wiem jak ciężko ich czasami wyciszyć i uspokoić.

Tak powstały Zasypianki - bajki dla dzieci na dobranoc. To nie są takie zwykłe bajki dla dzieci. Te bajki do czytania są napisane specjalnie, żeby pomóc dzieciom dobrze zasnąć. Dobrze to znaczy spokojnie, w błogim, kołyszącym i zrelaksowanym stanie. W którym będą czekały na nie tylko spokojne sny. :-)

Na moim blogu napisałem również bajkę, która łączy bajki disneya z bajkami do czytania.

Ostatnio zacząłem też pisać teksty na temat bajek terapeutycznych. Bajki terapeutyczne mogą bardzo pomóc naszym dzieciom w pokonaniu ich lęków. Poczytaj więc tutaj:

Bajki terapeutyczne-jak je tworzyć? oraz Bajki, które leczą.

To wszystko znajdziesz w moim blogu, do którego Cię gorąco zapraszam!

Do blogu dodałem strony poświęcone sikaniu dzieci w łóżeczku: moczenie nocne u dzieci. Piszę o tym co pomaga, a co nie - jakie leki, wysadzanie, itd.


Pozdrawiam Bajkowo!